2007年8月27日 星期一

幪面超人電王-指頭食玩






幪面超人的指頭食玩,我都有儲開,但我只會買喜款的角色/造型
新日part數日終在零食物x見到,我太太就把我要的角色買下來 (老婆多謝你) (佢有會員咭有9拆)
part我所買的角色有 電王4FORM,零洛斯及MOMO (上一part只有電王持劍的聖劍型態)
玩具水準依然唔錯,面相造得好,上色又清楚 (眼部用手水晶眼的話就更好,但價錢一定…) 身體部份上身較簡單,但我以接受




老子,參上~


大受歡迎人氣人物,異魔神-MoMo





盒正及背面圖

下一part希望會出其他3大異魔神+天津四+王子 & 電王climax form


沒有留言: