2007年9月13日 星期四

我兩好鍾意食:米線



近這五六年來,我同老婆也愛上了食米線,我諗我地平均每個月都會食1-2(我地每個星期唔會好多晚出街食飯)~


先同大家介紹間位於荃灣四陂坊的 雲貴川風味
記得當年同女友行街,無意中發現這間常排長龍的食店,好奇心+我兩又極胃食,緊係試下啦,點知一試,喜愛程度一發不可收拾,出荃灣食飯多數都係幫親這店,價錢都係26-30,每款餸都係3-4,大大碗,一點也不貴。
其實在荃灣區,路德圍都有多間專食米線的店,我地都試過多間,但還是覺這間最好!
佢好味的原因係,主要係湯底醒胃香口,清湯也不錯,但最正是小辣(1定要食酸辣),餸呢,我覺得最正係腩肉,雖然切得薄薄的,但夠入味又好咬,份量也不少,總之好味程道,盡在不言中!所以才會向大家推介!


昨晚我地又去了,我今次點了腩肉+炸醬,老婆點了豬腸,水準keep得住,但炸醬份量太多,我又唔記得叫佢分開上…,另外今次米線淋了點,這方面我有點不滿,其實好多間都係咁,米線有時侯會煮得太淋,沒所謂吧!10次緊有一兩次係咁。

雖然以介紹得較不詳盡及充滿個人口味,但大家去開荃灣又記得我這個blog友介紹過的話,不防一試,試完覺得好味話我知la,等我知道冇介紹錯,但唔啱謂口的,回來插我吧!

1 則留言:

angusguyver 提到...

AJ皇 2007年9月17日上午12:17Warxv  試下啦 麟~ ,我同係相反,當年我去果度係試佢隔離間日式麵店,但發現每次經過佢都大排長龍,咁未試下low Wadee  我都唔知點講好,在荃灣城市中心隔離 入去中原地圖睇下la http://www.centamap.com/cent/index.htm
回覆 Wadee Wadee 2007年9月16日下午9:50荃灣四陂坊即係近邊度? 街士?
回覆 ROY ROY 2007年9月15日上午3:51OH~德華公園 後面果檔..長期大排長龍.. 我都食過幾次..不過辣到我[隊]左兩支豆漿.. 好多年前..因為唔想排咁耐隊..會響佢隔離檔日本野食就算..d串燒都ok o既~不過好快就執左.. 之後會行落d..有間[disco]對面有..OH~德華公園 後面果檔..長期大排長龍.. 我都食過幾次..不過辣到我[隊]左兩支豆漿.. 好多年前..因為唔想排咁耐隊..會響佢隔離檔日本野食就算..d串燒都ok o既~不過好快就執左.. 之後會行落d..有間[disco]對面有條巷..又有間日本野..d刺身超正.. 唔記得係咪叫[黃仔]...??就近有好多金舖...點知食左幾次又執左...間野仲有好多藝人相..回覆 warxv warxv 2007年9月14日上午1:19我又未試過,可能對米線興趣不大吧. 不過老婆大人應該會有興趣,找天去試下.
回覆 AJ皇 AJ皇 2007年9月13日下午10:54好巧合,今晚老婆買本忽週,裏面附送的 飲食男女 也有介紹這店
回覆 AJ皇 AJ皇 2007年9月13日下午3:11ot: 嘩 , 花師奶都來我個 blog 留這 , 多謝 , 我同老婆都喜歡看你的演出 ^^, 也愛聲妳的歌
回覆 Pinky Pinky 2007年9月13日下午12:26我都去過啦,酸辣太辣,同地方太潔淨