2007年10月7日 星期日

2007泰國遊(芭提雅+曼谷)

上個星期,同老婆跟團去泰國,5日的時間都幾充實,去了好多地方,買了好多野,開開心心咁回港~
我就10年前同屋企人去過了,老婆佢呢就第一次去
而今次到泰國,芭提雅那邊給我的印象同以前差不多,但曼谷就真係變了好多,10年前的曼谷好似大陸咁,家陣又乾淨,d商場又靚又大.香港真係追唔上
26號一早乘撘泰國東方航空班機去曼谷,在航班上真係好熱,好似冇開冷氣咁...

曼谷機場
落機後就去芭提雅,2小時的車程就到了,先被領隊帶我地去食了一餐(關於飲食的我會另開網誌介紹),之後去了上點地方來個古法按摩
在芭提雅住這問3星酒店,同blog友wadee兄一樣呀這是酒店內的小黑貓
第2朝在酒店內食早餐,之後出發去珊瑚島,到達前先自費玩降傘(成團24人得我兩公婆及另1團友玩)珊瑚島那處好靚,水清沙幼,但有團友玩水底漫步,佢地話那處大約6米深,但水己好瀆,雖能看魚,但能見到幾低
第2日晚上都係行商場,見到雙手合十的老麥,有趣呀






第3日回曼谷,中途去了大象園,老虎仔樂園及,金3角蜜蜂園...,所謂的蜜蜂園主要係sell佢地d產品,我地成團都冇人買呀,haha,香港人好野!



途中見到老婆喜歡的海豚,影下吧












老虎仔樂園內都有好多其他物物睇,有趣



跟團必去睇的人妖show,比以前搞笑及好睇好多




第3日開始進這間位於舊機場對面的4星酒店,唔錯唔錯









第4日一早去了這全亞洲最大的室內水1族館,比想像中細,但幾靚

bts又新又舒適,good

之後係自由行時間,正呀
第5日其實得半日時間,下件4點幾到機場,6點半飛走,9點到港~完
下次點都要自由行同老婆去曼谷,3日兩夜都夠啦^^,因為買野食野都好平,spa又勁正

沒有留言: