2007年10月8日 星期一

購物在泰國





在泰國買野真係好平
,撘車也不貴,bts one day pass都係廿幾蚊港紙,我地撘左5-6次左右啦




以上
幅是我們5天內所買的零食,唔係好多姐


女士必入的內衣
,送比人都低啦(haha)



這些買回港食,都唔係好多姐



老婆話好平的護膚品


幾可愛的小象袋仔


蝴蝶袋,聽說hk賣貴好多,我就真係唔知,老婆佢買了一堆,不過好多都係買比人


這也是送給人的


hoho,泰國都買到熊貓呀


水族館入手物

nightmarket的入手物,...點知自由行果日在其他地方見到更平呀


BOYTSHIRT,這間野真難找,好彩問到一個勁好人的泰妹,佢直頭帶到我地去門口,勁好人呀,其實佢都唔識去,都要週圍問人才到呀(佢會國語呀~強!)

在sunday/night market買的人堆平衫

老虎仔樂園買的rider ice cream


BEDTIME STORY的入手物,全部正版野,都唔算貴,買到這些我勁開心呀,件亞馬遜tee係老婆的
在這店買完野,問staff借個rider the 1st頭盔影相,佢勁nice
個紙袋我真唔寫得掉,可借帶回港後弄花了點...

沒有留言: