2007年10月9日 星期二

飲食在泰國



去程及回程的飛機餐+機上小食

一落機就去芭提雅,領隊帶我地去這問把鬼野...這餐看似不錯但...要1000泰幣(港幣大約250)1窩翅,粉絲蟹,耶青燕窩x2,好似好低食,但...味道真係油麻地(除了燕窩)我諗在曼谷食同樣的,應該會平好多...

晚上食甜品,正(在mike商場門外食)






珊瑚島食這些,一人一份(但係d蟹冇人食,凍冰冰的...但我食左)


晚上在老麥買的 芝士雞卷,正!





第3日回曼谷帶我地買海味,但多數人都係買小食&食燕窩糖水(這裏好食好多)



團餐多數都係食d咁ge野...但在張大喜的特別好食



曼谷酒店早餐,雖然簡單,但比芭提雅的多選擇






第4日自由行,午餐在zen,7樓food court食海南雞飯及冬陰公湯粉,+埋都係30幾港紙,真係平靚正,環境又一流

下午行sunday market,又飲又食LA,在那裏露天,好熱,我地前後買了4柸野飲,分別有可樂,耶皇,紅苺冰沙及奶茶沙冰,上圖那少年拉茶拉到自轉,有趣呀 

晚餐買了這套餐外賣回酒店食,平呀,港幣都係70幾呀 ,食完在酒店泳池游水

沖完涼又食甜品(在sunday market買的)

第5日在central world KFC買的 藍苺芝士sunday




之後在這間店食lunch,都係食了百幾港銀,滑蛋豬排飯,天羅炸蝦飯,及生牛肉呀!!!食得好happy



沒有留言: