2008年4月25日 星期五

破天巨鑽+紅蓮之眼 KONAMI出品


紅蓮之眼呀!!!我終於擁有第一隻紅蓮之眼玩具,雖然唔係合金,但上色好靚,面相好靚仔,
不過估唔到玩具也用上了我最唔like的軟膠…(頭部對角,群甲 等等),用較膠雖然好似冇咁易爛,但日子久左,好怕佢會變型
不過算la,d都係小問題姐

地台設計精美



玩具parts唔算多,都係d機味野,冇巨鑽都唔緊要,但頭部冇得換表情就真係夠熱血
大紅蓮軍的標誌,好清楚
 




身體(紅蓮)位置冇得向前曲



 



紙摺的破天佢鑽,多謝KK幫我scan左又email比我,實在勁好人


摺左兩過,這個鑽自己手多畫左d 辦哂鑽緊的線,效果一般
也多謝老婆幫我貼,呢d野都係女人搞好d


入手經過
早排在ctma十六樓見到賣350,當時忍到手,但之後回到家,諗諗下,又睇下人地個blog(warxa),毒到死死下,跟住過兩日再去...賣晒,跟住第2日放工在188見到賣368,高速磅水呀我,勁happy

沒有留言: