2008年5月30日 星期五

Optimus Prime Times : Classic日版 柯柏文


變形金剛的玩具我真係唔多,不過現在擁有的,大部份都係柯柏文
近日才買下這款Classic日版,其實美版推出時都想買,不過近日睇過blog友d相及網友d相後,實在忍唔到,上個星期尾終於入左
我先來個簡單的介紹,玩具上色,外型勁正,變型設計一流,關節量雖少,但可動度也不錯
頭部後腦位有透光設計,正面看雙眼像發光,好正呀
武器只有兩把槍,如果有配備近戰用的兵器就更good
  

 


 


左手個把槍外型真係怪怪的...





車型也不錯,我只是不喜歡車頂果舊野



這個系列還有幾款想買,大黃蜂及老麥
老麥就外型,變型設計不錯,但面相我還未能接受...等下先
大黃蜂就真係可能有點情意結,因為10幾年前第1隻老變玩具就是它(g1時代),所以classic想買來懷念下
另外,今年的08老變動畫玩具有數款也想敗下來,當然有老柯份,而最想入的也正是老柯地球型,可惜睇過blog友ELLJAY兄的介紹,得知V級老柯可動度差而另我還未願意入手,而dx老柯地球型 我又未睇過有人介紹...所以一切都係等下先...
==========================================================
今日的老柯時間又到,下次再同大家分享我另一款老柯收藏啦!

沒有留言: