2008年6月30日 星期一

MASKED RIDER THE NEXT SHOCKER RIDER # S.H.Figuarts


SHF轉色+改小小之作 SHOCKER RIDER !!! 點解咁講,因為佢勁似2號LOW
先睇下佢同V3的合照先

 




 





大戰1號!!!




真係唔好意思,我滿腦子都是shocher rider被擊倒的情景 ^^ ^^ 1拳就打到佢老年咁遠!!!



同心合力!!! (邊有可能)



比人點去死先係真

手套及鞋隻色v3更金

附送手刀式手掌,擺個昭和嘰嘰兵招牌姿勢最恰當


可動度一樣咁高,身型一樣咁瘦 (這個系列我得閒就羅出黎扭下佢,換姿勢,其實係幾好玩)

...................... The Next 我未睇過,shocker rider死左會爆炸or變白沬?

2號我還未買,hk真係賣得貴,近排有同好去日本嗎?方便的話幫我買隻啦 hehehe

沒有留言: