2008年8月21日 星期四

與figma的第一次接觸#關二妹!關羽 雲長


近年都幾興出一些以女性為主的動漫玩具角色,我就不是太好,但咁多美少女,當中緊有d係吸引我。figma系列推出都有一段日子,少女角色較多,暫時唯一吸引的的,就只有這
『一騎擋千』【關羽 雲長】
















『一騎擋千』動畫我睇過,但已忘記得7788,而眾多格鬥爆乳少女中,這位關羽小姐我覺得最靚。超長的頭髮,健康的身形,膚色+腿長,水手服,短裙,感覺高貴性感,Cool得又夠陽光(但我唔多鍾意那種又長又闊又厚的襪子)


玩具上色一流,關節夠實,不過可動度沒想像中的大,但也不錯。配件有多款手,地台,3款可換表情的面,爛衫爛裙,及一把青龍刀,這樣的份量真不錯

太性感了

這爛衫組合後唔夠實淨,雖不會掉下,但傍邊條虛位好大…..

最後送上這個「謎之造型」,希望大家鍾意 ^^

本想幫佢擺多d女性化的pose,但這方面我唔係咁撚手,看來要睇多d寫真

以下是本blog相關網誌

figma宇宙騎士Tekkaman Blade



figma Tekkaman Evil







沒有留言: