2008年9月16日 星期二

假日影蛋&假日抽蛋

 

數天假其完了,現送上這幾天所影的其中一部份
本篇網誌所影的蛋,質數(我指蛋蛋)算是一堆非常精美的盒蛋
匠魂9 響鬼紅 - 近日新抽盒蛋,已15元的激平價錢吸引我一抽,這一part中我覺得以這響鬼最正,抽到真係好happy,如果是原色響鬼我會更開心
Part 2小吉盒蛋,老婆抽來給我的,多謝呀,同樣地中了我最想要的,真係超可愛到爆呀
數年前的IQ博士盒蛋,...隻小吉油到出界,不過唔係老翻
==============================================
跟住同大家分享這幾天所抽的蛋蛋
MARIO系列發聲蛋,中了這錢袋,按夠100下會有特別聲效(遊戲中好似100下送1up)
ANIZ part 12......我地還是緊持抽兩隻
另外那橙色物體是老婆抽的,用來紮辨仔
1蚊1粒彈彈波,抽兩粒來同貓貓玩^^
[完]






沒有留言: