2008年9月11日 星期四

Get it! Medicom RAH220 AMAZON Rider



5月落訂,預定7月推出的亞馬遜,延遲到8月頭才出貨,我就當然第一時間帶佢回家,不過家陣才同大家分享
我好喜歡這位初代非煌蟲為藍本的幪面超人,我諗應該係他那獨特外形,血腥的戰鬥方法吸引我啦,連我老婆都鍾意這位rider ^^(不過都係近一兩年才喜歡亞馬遜)
而幪面超人著衫公仔吸引我的地方,是他那極似劇中感覺的外型,及有不錯的可動度,我覺得係現時最似真實版本的可動幪面超人玩具。之前推出12吋版本我錯過了,這個8吋的,絕不能放過^^
看看與前輩的合照,身型都係1號靚
 
 






腰帶最前部份取下後能變成雙節棍(換件)






必殺 大切斷!


下一款會出強者,希望唔好停,出埋之後果d rider


沒有留言: