2008年9月18日 星期四

SIC 幪面超人 影月


二 號 世 紀 王
SIC影月及Black RX在我心目中算是幻一般的SIC玩具,點解咁講,因為當年推出時,我對sic這系列還不是太鍾情,之後上下網睇下佢d圖,越睇越鍾意,中左毒,但當時市面上的都是超炒價,我又點會買,結果,04年再眅,托朋友用友情價買下,真happy
這影月造型真係超正,好有型,太有型,只可惜可動低,不過qc非常好,上色美,關節實,是小數sic玩o左幾年d關都唔鬆的作品(可能只是我好彩hehe),真係唔買都入o黎睇下
配件只有世紀王寶劍,連拳頭都無ga,但可以換裝成漫畫版。寶劍的造型也非常之靚,比tv版的粗大,配上這身型也夠大件的sic影月係幾相襯
宿命之二人
以下的是換裝成 漫畫版本影月
同black是一樣的,只是轉色版本,不過素體就分黑色及綠色
我記得黑色是普通ver的影月,綠色是another影月個素體,我本人就較喜歡綠色素體,這樣與外甲才match
新影的 紅影月 (Another Shadow Moon)
連續兩編sic都介紹影月,那下編不如介紹black,rx等等
---完---

以下是本BLOG的相關網誌

沒有留言: