2008年11月1日 星期六

去佐敦食早餐


前日同老婆一早出佐敦食早餐,去左一間好耐冇去的港式餐廳食個好列牌的早餐
呢間就係澳洲人奶公司(omg,寫錯添,係澳洲牛奶公司先真) 我記得呢間野係老死vincent兄介紹我去的
呢間野食品款式好少,但真係唔錯,好簡單,我地就係食左腿通,煎雙蛋,牛油多士,奶茶(老婆就飲杏霜) 呢個set,就是好多茶餐廳的早餐A,hehe冇早餐B ga,早餐係得一款,好型! (不過有一款好似係快餐,係全日供應的,食ga野差唔多,不過好似主菜係叉燒意)
老婆好中意食呢度ga多士,厚厚的,好靚,我就覺得呢個set全部野都制作得好好
另外,呢間野有d甜品吃,我就最like鄧蛋都唔錯,但係d水準唔知keep唔keep到,下次去先再試
-the end-

沒有留言: