2009年1月5日 星期一

海洋堂Revoltech ~ 南斗孤鷲拳 殉星之男 舜



殉星之男 ,是南斗六聖拳中,南斗孤鷲拳的繼承者
今次revoltech選上了舜在故事中最華麗的造型,不過我較喜歡他最後決戰那套衫(像日本男學生那套^^)

他是故事初期較重要人物之1,有1定程度實力,佢有幾勁?睇下佢ge資產就知啦,佢有~
南十字星城
軍隊
1/1 尤莉亞 人偶乙個 (造得咁似1定係貴野)

...我只記得以咁多
不過佢死敵,主角健次郎更勁,簡簡單單就打低左佢......出場機會勁少呀
不如講翻呢件玩具,...qc唔錯,樣貌做得神似,可動度.....都係咁啦,同尼爾一樣,腰都有可轉動關節..(這只是南斗們才有的嗎,為可健及多奇沒有這關節...?)
係咁擺d姿勢睇睇

南斗獄屠拳
這個名場面點都要擺來影下,舜帶給我最深印象就是這一幕

…..,不是一名吸引的角色(我覺得),海洋堂為他配上1些有趣的配件,這樣會好賣d? … 配件有斧頭1把,短鐮刀1把 (點解要出呢d配件比呢件蛋散...,真係冇乜意義)

&這一個被啊舜插穿的頭部

好暴力,好正,好明顯孤鷲拳係以的方式擊向對手

最後,我還是喜歡用啊健這個頭來搞下笑
相信大家還記得啊健身上7個傷痕是啊舜刺下的,當時啊健其實好鬼痛

   .......
海洋堂一次過公佈多名將會推出的角色,一早都知這些會推出,不過令我最祈待的是兩名爆晒衫的健次郎及雷奧,究竟雷奧件斗篷會否成為爆衫版的配件or9月推出的黑王才附上呢……?
3月推出的加沙多拿獄長本來好想要,但得知高度同雷奧差不多失望…(都好,買少隻)










沒有留言: