2009年4月14日 星期二

青銅聖鬥士 天馬座 星矢 Part.4 新生青銅聖衣Broken Ver.

誌上限定 天馬座星矢 新生青銅聖衣 Broken Ver
今次同水晶聖鬥士一樣,產品雖是誌上限定品,但同樣有行貨,所以好平,都只係$200多dd,相信有中國版到港後會進一步減價

廢話少說,先看星座型態
這個broken ver.比第一款神話玩具天馬新生青銅實淨
聖衣有部份是有不同破損度可換(下面再講),而下圖的星座型是換上了高破損度的聖衣,....不過就咁睇真係唔多覺眼
人偶用第3素體,素體的腰及雙腿都有做出衣服破損狀,實在不錯
頭部有兩款,分別是上圖的究極聖衣版本及下圖的胸象版本...,有個新頭雕就好lu
我試用用神聖衣版的星矢頭合來看看...,隻色唔match
左右肩甲,胸甲,左右前臂甲都有兩款破損度
手背甲其實都有一款完整的及一款破損的,但那套完整的甲我沒用過,因為同這個週身都係破損聖衣的格格不入
高破損度全身LOOK
這個沒有上身聖衣Look,都幾順眼
都係果句,快d出第4代素體 & 肚上的腹肌紋唔好要啦
最後,我是把他換成這樣放回display櫃
(我中意右邊身的高破損度)
神話玩具玩左咁多年,出得實在太多太快,我已經唔可以隻隻都買,但作為第一款broker ver,而價錢也相當平,最終我還是乖乖買了回來
死神睡神暫時也放棄了,下款神鬥士紫水晶也沒有興趣,但之後的神鬥巨蛇也幾吸引,如果09年有2成新出的我沒有買,我覺得已經達標

以下的是相關網誌
天馬座part 1網誌請按這裏 (新生青銅聖衣)
天馬座part 2網誌請按這裏 (究極青銅,人馬聖衣,私服,胸象)
天馬座part 3網誌請按這裏 (神聖衣)
天馬座part 5網誌請按這裏 (最初青銅聖衣)









沒有留言: