2009年6月15日 星期一

Kamen Rider Black # S.H.Figuarts


好耐都冇幫d玩具影相,對上一次影玩具係上個月10號。昨天屋企人唔多,又得閒,同老婆食完早餐後回家睇左一陣電視就喪影了一堆玩具,包括sic電王系列,scm ex系列,及今日介紹的~

S.H.Figuarts
Masked Rider Black


同好多朋友一樣,我第一套接觸的幪面超人片集就是Black,所以對佢係有一份感情,就算這款SHF Black外型造得唔係咁好,我也一早已決定買下來,玩過又影過後也沒有後悔,因為真係好好玩



 



 






 必殺!!
RIDER PUNCH (霹靂鋼鎚)


RIDER KICK (雷霆飛腿)


配件一早知佢唔多,因為black是沒有武器的,盒內的件配就只有手掌可換,包括,拳一對,手刀一對,開掌一對及右手的真豎兩指………..,配多對手比佢渣住裝著部戰煌號個把手都得掛…….,再唔係比多一隻右手可渣住把劍都好呀,咁將來出影月時,black佢點拿世紀王寶劍上手呀
以上的是唯1不滿

素體可動度比古迦更高,因為胸甲較短,所以腰的可動非常一流

S.H.Figuarts這系列真係越出越快,越出越多,預計我將會入手的有…..
AGITΩ (必入這個我好很喜歡的Rider)
Another Agito (我怕這款可能會較貴)
Black Rx (股關節有上黑色才買,冇上的話多數唔買)
希望bandai會出……….影月,Super One,亞馬遜,RiderMan,ZO,555,913,,卡里斯,響鬼,斬鬼,超電王Climax Form,Kiva (………好多呀,好多都出過sic…)




沒有留言: