2009年7月22日 星期三

裝著變身Cast Off!!

在我狂買玩具的年代,曾買下這3款Kabuto系列的裝著變身

Kabuto系列的特色之一,是多數的rider們都有兩個form,分別是Masked Form & Rider Form,而這裝著系列,是一體兩甲出比我地玩,沒有分開出,少有的良心系列
其實又唔可以話完全係一體兩甲,因為盒內有一個專用的display人偶(冇乜關節),可把另一套甲穿上(如下圖),另外買有個地台,不過我冇影

比例上,cast off前的masked form較好看,rider form胸甲造得太厚了

坐上當年買下的車車,好似好睇,但睇清楚會發覺腳唔夠長

GATACK的masked form唔靚,不過是本身設定問題

Rider Form的KABUTO,把武器幾得,短刀如劇中能從斧中拆下來

可動度.........我真係唔識擺

Rider Form的The Bee,外型唔錯,顏色鮮美

Rider Form的Gatack..........中意這位拉打,所以當年心中示為必入之物

最後當影下3子除下頭盔的靚仔樣,真係媾死女ga ^^
3個餅印
























SHF狂出kabuto系列的rider,而裝著也出了數款,可動盒蛋也推出過kabuto,只餘下sic這大熱系列未出過kabuto,相信將來推出時,我都只是買這幾位rider ^^

沒有留言: