2009年10月6日 星期二

9月食玩,10月開倉


這個09年的9,應該是我這數年的宅男生活中,買得最少的一個月。
在零x物語的8折日中,入手了「拉打指頭食玩」,注目點當然是最新的Masked Rider Double(W)!拉打W一開波就已有9form,這最新的指頭食玩就已推出了基本的3form,而我,買一隻就夠啦,所以選擇了這個最最最基本綠/黑色。555AGITO因為個動作靚所以忍唔住買。另外特價的「龍珠x火影xOnePiece食玩」,係為買而買,點知抽到3位主角^^
104日係本年度睡記開倉的最後一天,今年都係忍唔住,明知冇乜好野都同老婆走去看看,買了幾款玩具,都只是用了90,今日先看看下圖的有趣盒蛋。
這款玩具真係,名符其實是「盒」「蛋」一款,幾個月前從討論區中見到日本bandai玩具展覽中,展出了這款玩具,有多種動物,感覺幾有趣又懷舊,當時已決定見到一定買番隻,點知一直唔覺有得賣,居然比我在今次開倉中看到它,10蚊雞,好平,唔駛諗,個包裝又精美,抽啦!就係咁就帶o左佢回家^^,運送途中連老婆都忍唔住一路行一路開o黎玩^^
其他開倉中買下的玩具,下次才介紹

沒有留言: