2009年10月20日 星期二

不錯的食玩~龍珠半胸像, 死唔斷氣扭蛋~ANIZ 100% Reality Mind

看玩具前先細說下這兩個月我的玩具路
總結上個月買玩具的費用,都係用左$50.6,真係小到嚇o左一跳,入手的主要是食玩(零食x8折日買的)+扭蛋,一半數量是老婆買的 ^^
今個月買多左啦,首先月頭的睡記開倉數入,上個星期去紅磡肥趣扭o左幾隻蛋,x物語8折日又入食玩,還有本月海洋堂兩款人氣REVO.,咁就用o4百幾
呢個月未完ga!今個月是我們的結婚週年,老婆大人將會送超合金魂GX45比我(hehe),只是未找到較相宜的價錢(聽說under$400),今個星期6出旺角找找吧^^



睇相時間^^

不錯的食玩~龍珠半胸像

在零食物x買入的食玩,因為勁平($9),造型實在唔錯,又大件,用來粉飾下display櫃或電腦面,一流
呢套食玩係1set4,我冇入手的是少年版莊子,眼見x食物語櫃中還有大量貨,推出這角色真係難以埋解,不過玩具本身造型同樣係唔錯,只是角色不吸引……

死唔斷氣扭蛋~ANIZ 100% Reality Mind
已出到part 18,我地仍然堅持每part抽兩款,但今次抽多一隻,老婆話係代表囡囡抽的,這借口真有趣,但我接受^^ (不過抽o左同款,就係下圖那黑色的 執事)
.....
全文完







沒有留言: