2009年12月9日 星期三

快飲快食在旺區 and 試下米芝蓮推介

囡囡出世後,我地真係好少呵放工出街拍拖食飯
不過近日好好彩,7日內有兩天放工真係出左去mk食飯 ^^ (不過食完冇乜點行,急急腳回家)

my簡短食評

上個week end去左油麻地的橫綱拉麵,整體都ok,d餸一搬啦,不過老婆個碗隻蛋真正,好味,湯底不是太濃,,最正係個麵底,麵身幾彈,型態優美^^,份量十足,我同老婆都讚呀,小食方面只叫了一個餃子,…油麻地…,價錢湯麵大約$40一碗,小食廿幾
總結係~一定會再去

昨晚就去左旺角熟食中心的奧門翠苑餐廳,我點了招牌的咖哩農夫包餐及凍咖啡,個咖哩農夫包確實好大件,外面超翠,內裏幾軟,餸方面我選了豬扒,ok, 我好少飲咖啡,因為飲完成日會覺得頭痛,個度d凍啡係出名,正唔正好難講,起碼我飲完冇野,應該係唔錯的 ^^,另外又有手套個我笠住雙手去”meet”個包,好體貼, 不過食完發覺個套穿左,隻食指high左少少咖哩,haha價錢大約$45
老婆點了豬扒包+湯羅絲粉+凍奶茶,佢話個豬扒包好味,價錢under$30 (老婆話下次去一定要食咖哩農夫包餐)
總結係~必定會再去
後記
兩晚都食得好開心,不過食完冇乜點行街,昨晚就行左階旺其中兩層,及在西鐵站零食物x掃左d,回到家大約2030!!


自從成功向老婆申辦(申請)到星期1至5期中一晚同佢出街食飯後,近日又去左mk,試下呢間米芝蓮推介的點心店~潻好運
可能我地唔係假日去,等左唔係好耐,一個鐘左右.......
呢間都可算是平靚正的一間食店,看看下圖張單^^
再看我的食評
鳳爪排骨飯d排骨勁好味,但飯同鳳爪一搬,所以下次都係叫碟蒸排骨試下
叉燒腸都好味
酥皮叉包必食呀,係超勁好味,我係米芝蓮的話會比2星
桂花糕都幾清甜
即叫即做即上枱的強勁之處,就真係要試下咸水角,才能深深感受到
我真未食過咁脆的外皮,這個都要推
下圖的全是普通貨色,可以不試
下個星期唔知有乜好野食呢 ^^








沒有留言: