2010年1月25日 星期一

撒亞人~生於這個地方~稱呼叫 S.H.Figuarts .....


今個月SHF終於都推出了龍珠中我最喜歡中的其中一個角色

孫悟空
造型就更加是我最中意的超級撒雅人型態
  




呢件悟空,腰長o左少少,體型高o左,腳掌又大o左少少,比例冇上次的魔童咁準,衣服顏色淡o左d,而同好們對他的兩款面相都有意見,更說他沒有附送雜誌中的那笑笑口的表情,當然,我都同意
雖然好似幾多缺點,但也無損我對他的整體滿意度,上手玩時仍是~扭得過癮,影得開心 (but股關節扭動時發出吱吱聲…,呢個位可能逼得太緊)
最後都係冇乜好講,只希望呢個系列好好咁出落去,而我暫時最期待推出的角色係超級撒雅人比達,超西3悟天格斯,完全體斯路,少年版悟空連斗雲,夠晒啦,來來去去都係咁玩,買幾隻夠晒啦,不過唔空更可能會推出更多迼型,我估今年佢能佢會出魂店限定戰損超西悟空,係真的話我冇興趣 (可能)




















完啦

沒有留言: