2010年2月7日 星期日

第三百編玩具誌 Ø Hyper Hero幪面超人FAIZ

早排真係唔多時間介紹玩具,但近日瑩瑩B及老婆大人多數10點就入睡(不過零晨成日醒…),所以我就多左時間影相,近日網誌寫多得較密
寫到第3百篇玩具誌,本想介紹一個未介紹過的系列-Hyper Hero,不過原來我之前都求求其其介紹過影過…有興趣就進入下面有兩條連結看看
冇所謂啦,還掂影o,而這個靚爆的555又未正式介紹過,照上馬啦^^

體型,比例,精細度,可動度,配件,全部都幾出色,唔差過D12吋




  


 








影完UPLOAD後才發覺忘了拆下腰間的相機…



整件玩具要自己著衫,CUT件,幾煩的,件皮衫摺得多過的地方有點老化&劍身唔夠硬,我已用風筒吹直,不過影相時都係慢慢彎埋一邊…係呢D地方要扣分




這個動作都做到,一D都唔失禮呀^^



題外話
我訂了Medicom八月推出的RAH 555,希望大貨唔好令我地失望
MEDICOM 220DX 冇晒聲氣...,我真係等佢出SUPER ONE,BLACK...我是否要放棄等待,購買早前推出的RAH十二吋版本呢...?

沒有留言: