2010年2月4日 星期四

MASKED RIDER THE NEXT 2號 # S.H.Figuarts



SHF,幪面超人電影The Next系列,第4款入手rider
幪面超人2號
這個是數月前再販時購入的,玩具我就不介紹,反正同前3款分別只在於外型,不過今次的再販貨,QC明顯改進不少,所有關節變得非常夠力,而雙腳也變得不再腳軟,而售價也合理得多^^
The Next入面4款中,1號2號及shocker rider都差唔多一樣,其實幾悶,令我玩得較開心的,就只有v3,如果bandai肯出埋隻美洲虎,咁整個系列就非常精彩,始終出反派角色都係我地fans們的心願
這個幪面超人回歸原點的電影系列又完結了一段日子,希望今年會公佈新作,最好一次過出多幾位rider,最期待新版亞馬遜
下篇玩具誌是第300篇,咁高興,等我介紹一個我未寫過的系列


 












沒有留言: