2010年3月29日 星期一

再去普洱 and 食在K11

昨天掃墓過後又去荃灣普洱,自從上次食過後就喜歡上這間店的食物及飲品,今次去之前睇個食評,話下午荼平靚正,咁就試下先
我地2人點了兩個 通心米線+特飲套餐,都係19元一份

辣子雞通心米線
海鮮丸通心米線 (4款丸選2款)
d餸冇乜特別,但係個通心米線真係幾好咬口,又粗,真係烏東咁粗,正
飲品我點了 朱古力+普洱, 味道好特別,好彩普洱味唔太濃,好好味,好合我心意
老婆點了 芝麻奶荼+普洱, 老婆話好好味,我就不太喜歡,芝麻湖我就中意
整體係非常滿意,去開過頭真係要試,相信我4月2號都係會再去的 hehe
推呀


復活節期間不單只相影得多,地方去得多,出外用餐都多o左 (廢話)
今日講講尖咀K11最底果層的3間食店
大叻,食越南野
環境舒服,食物普通,唔去食唔係損失,食過又多數唔會再去
MISO,食日本野
價錢合理,份量及質數都唔錯,我地都食過兩次啦^^,會繼續再去的
霞飛,食上海野
正,好好味,一定要去,我想快d再去,質數好好,尤其是圖一的炒飯,必食呀,環鏡一般,太暗,價錢貴過上邊兩間小小
介紹得好詳細,好明白,好清楚呢,hehe,點都好,有興趣自己點都要一試的






沒有留言: