2010年3月24日 星期三

荃灣有隻紅色的蟻,去荃灣食普洱唔係飲普洱...

剛過去的星期6,我地13口加我媽一同行荃灣吉吉島and食野
食左咩呀
食左~
荃灣廣場紅螞蟻食下午TEA,3個餐分別係(大約記得)
芥末X腸長通粉 (ok)
X鴨肉怱油餅 (最貴呢個,$48,份量勁少,以後唔會再點)
炸大腸米線 (正正正)

晚餐在荃灣廣場邊大壩街的一間名叫普洱的食店(行左一陣唔知食乜好,見呢間野唔係太多人,入去啦)
這是第1次去呢間食店,唔錯,d野食幾好味,飲品也好好味,我老婆食左一陣都話:{1定會再去}^^
我地點了3個餐,3杯飲品
白汁焗x魚飯 + 藍莓凍奶荼 (個焗飯真係不錯,杯野勁好飲)
咖哩焗鷄扒飯 + 杏仁凍奶荼 (咖哩唔辣但好香,應該係日式,又有不少我勁中意的薯仔,鷄扒大塊又滑,haha不過塊皮都好大,杯野都好飲,但唔夠藍莓凍奶荼咁勁)
咖哩豬扒飯 + H0 (同樣出色,塊豬扒都幾正,炸完再焗,入口唔淋,好味好咬口)
勁滿意的一餐
回家上網才睇下這店的食評,幾好bor,不過主打的飲品食物唔係我叫的這些,有興趣的你們去opeanrice睇下啦^^
今個星期日再去先^^

沒有留言: