2010年3月12日 星期五

Kamen Rider W_Cyclone Joker # S.H.Figuarts




...來細數...你有幾多隻S.H.Figuarts
計埋龍珠兩款,呢隻W是我的第16隻......
平成第11套rider作品
幪面超人W (Double)

外型?中意就中意,討厭就討厭,我係覺得佢幾有型,平成11位RIDER中,佢可以入3甲

講翻呢隻SHF
上色好靚,體型造得標準好多,己冇咁瘦,只是在一些PARTS造得較...例如:
兩對手掌太大,腰帶右邊的MAXIMUM SLOT造得太厚,好似部CALL機,變身器W Drive外型馬虎D及兩條Gaia Memory冇上色...,大腿,面部的分模位幾明顯,尤其是大腿,全黑色的關節也有點難看
講到好似好多缺點,但整體還是~靚

可動度同以往shf系列1樣咁好,but我想講...現在的可動度開始唔夠我玩,腰及胸轉向太少,角度也不足,我諗要改為好似shf悟空果d拉出式關節才可
配件就只有幾對手及兩條不同"狀態"的頸巾,頸巾更可調角度,正呀

  



























必殺技 Joker Extreme
這個rider kick 實在太有創意...,身體分開右左邊踢出去,我唔識ps,所以只能影到佢起跳後分體前一刻

轉form動作
之後轉那個form(姐係話我會買邊款)我自己都未知...,但由菲利普變身成的W Fang Joker就係必入
另外一提,今次個包裝盒由已往的灰銀色改為黑色,標題大字由Masked Rider改為Kamen Rider,意味住什麼呢?真係一個謎

以下是本blog的相關網誌





S.H.F. FangJoker

沒有留言: