2010年3月26日 星期五

樣靚身材正,因為佢係V級! 老變TFA博派Blukhead

Blukhead中文名叫隔板, …TFA我冇睇過,真係唔熟d角色,不過玩具初出時,好多blog友網友介紹過,毒到我,1直冇買因為個價唔理想,上年囡囡出世果個月去sogobb用品時,見佢做特價,m我又有張sogo壹魚現金卷,+28蚊就帶左佢回家lu
TFA幾個不同級別系列都出過Blukhead,但外型最得我歡心的,就只有這個V,無論車型人型都係咁圓碌碌,好可愛,+上那充滿動漫風味的面相表情,嘿嘿,我中意















左手小機關:鏈球彈出!


右手小機關:前臂[池奶!]  []內是國語讀音

沒有留言: