2010年4月19日 星期一

SIC幪面超人Dark Kabuto(Masked Form) & ZECT戰鬥員 and SIC幪面超人Rider Form系列Dark Kabuto & Gatack


SIC53炒過一排後,近日價錢回落到我能接受水平,入手後我已盡快幫佢地影相,因為我要賣左件蟻甲先,Dark Kabuto套Masked Form我都會賣,不過等我入手SIC52後,比Kabuto著一次,影幾幅相先賣啦

ZECT戰鬥員,簡稱蟻兵
同電視版比我感覺一樣就係頭盔唔靚外,其他地方都算型,武器外型獨特,sic化後的他是同gatack個body互換(但我相信用dark kabuto都得),本來比例唔錯,可借下身(條褲)改得像個裝甲般,我覺得太誇(所以要賣),唔中意,頭盔前面個罩好通透,實在太透,我又係唔中意...
另外一提,這傢伙雙手雙腳的甲都是鐵制,重量十足,有點多餘...



武器有手槍一把,及右手的大型武器,更可換裝成其他型態,呢件武器就唔錯,不過都係要連埋套蟻一齊賣

作為打雜,唔夠打就緊嫁啦,講多無謂,變身做Masked Rider Gatack再揪過 (SIC53豐富的配件陣容中,附上DARK KABUTO ZECTOR & GATACK ZECTOR,用來玩'扮'變身最好不過)


HENSHIN!


GATACK (RIDER FORM),下次才介紹......
DARK KABUTO (RIDER FORM),同樣是下次才介紹...

上次介紹過SIC53Dark Kabuto Masked Form & ZECT戰鬥員,今日介紹埋Rider FormDark Kabuto & Gatack

這套SIC 53,初出好貴,好唔值,所以等到能接受水平才入手,當然,價錢還是覺得貴,剛好入手的月份冇乜買過玩具,算吧...
呢套SIC KABUTO系列個素體可動幾好的,但身型就麻麻,雙腳最難頂
雙腳本身已沒線條,外側還有兩大條鐵片...直到成條間尺...搞乜呀安?
腳掌的外型也幾醜怪,又很長
不過雙手就幾靚,把本身簡單的外型變得豐富,尤其是前臂


DARK KABUTO (MASKED FORM)
唔中意就是唔中意,還要等多一套時間才賣得
外型實在太似科幻故事中的深海潛水衣,電視版中雙腳的外甲無論那個FORM都是一樣的,SIC化後就是要玩特別,雙腳外甲也來過新的,雖沒有作用,但算是點誠意




好樣丙,還是快快的來過CAST OFF



Masked Rider Gatack
上色真係幾Q差,出界果D就一定啦,雙肩的藍色可以一邊深一邊淺...我呢隻算好啦...影相唔係咁覺眼


Gatack本身好靚,SIC化後...扁口扁面...不過正面睇OK的,只是OK

武器...都係唔靚





Masked Rider Dark Kabuto

佢好有心思咁弄了個透明胸甲出來,不過雙肩,背及頭又唔咁整,不如唔好整啦,搞到佢好似MG高達模型咁,送你單邊透明甲有乜為姐...

這是一件令人討厭的武器...(外型又似玩具...),放D小甲蟲出來攻擊,不過我唔記得劇中DARK KABUTO有冇用過


拍攝時真的飛來了兩隻煩人的"蚊茲" ... (在柔光紙上)


下圖呢把武器更吹漲,原作中一把野有3種攻擊模式,本身係枝槍,槍柄係斧,"蚊"開佢變把刀,幾正呀,但SIC化後分開1槍1斧1刀,3把野比你,失敗啦





成編都好似係咁鬧,讚下先
可動真係唔差,踢得幾高ga,不過踢得唔係咁好睇,除左shf,呢個姿勢幾難擺得靚
好似踢波 ^^





欠555中的奧加呀,...推出無望達80%

好似話sic 52 kabuto 9月再販,到時再影好drider kick

ps: 好希望sic kabuto這個系列唔好再出其他rider,完左佢算la,我唔想買左the bee & sasword後一路玩一路影又一路鬧,thx bandi ^^

沒有留言: