2010年7月22日 星期四

女神 雅典娜 城戶沙織

這個応募方式發售的女神雅典娜,入手了1段長時間.......,今日才完成好相片同大家分享

雖然沒有聖衣,但擁有多款大大小小的配件,身上華麗金飾,可換成兩個look,除晒又係一個look,嘿嘿,可算有3[型態]
qc也沒有問題
樣子做得算唔錯,身材也是女神級數XD,衣服除不能[裝著],痴死在身上,換來[絕不走光][穿得好看],收貨^^
但相手多處的關節位點都會破壞女性的美態無計的
























女性旳姿勢好難擺,下面的已盡力

haha 個壼係我封印的,唔係女神沙織封ga, XD

大壼其實幾靚,但開口位在正中間,真係激死人

大家唔駛驚,我惡搞一張 XD
聖衣神話我都好耐冇介紹過,也有多款冇買,但將會推出的舊仙女,冥雙魚我都訂左,下個月訂埋隻舊白鳥先^^
點解冥蟹咁貴買唔落手
上面這位大小姐黑色背景紙的是初入手時影的,而灰色背景紙是2010-7-21晚影的
灰色背景果d相我係用左朋友借來的外置閃光燈,初次使用,各位覺得效果如何?d意見

題外話
電腦中存放著大量未影好又未介紹的[多款]玩具照,…,近日真係好想清晒佢地才介紹其他玩具,不過真係太多款,清單如下~
SPEC機甲戰記 蒼鷹,D1
海洋堂REVO.2款雷奧,爆衫拳四郎
海洋堂REVO. EVA-01暴走()
海洋堂REVO. 天元突破紅蓮螺巖(天元突破グレンラガン)
SIC 響鬼系parts
SIC 555, 913, 333
SIC 龍騎
SIC IXA
聖衣神話 舊天馬
SHF DCD
Robot 智天使SAGA
MIA Gundam OO的鐵人
好似還有幾款,但唔記得左……

沒有留言: