2010年8月11日 星期三

激情/唔激情? Kamen Rider DECADE # S.H.Figuarts



一個穿越不同世界的拉打,與不同的拉打見面,當然都會在我之後介紹的shf拉打網誌中出現,正好配合DCD其一主題 ~
「連接一切!」
以下是本blog的相關網誌 (shf電王系及decade,都會有所有SHF連結)



































 

 




















 


























平成第10位幪面超人主角,一個自稱只是路過的幪面超人(但路過都搞好多野),佢就係


[世界的破壞者-Decade]
Decade…大家見到佢都真係幾激情(我算冷靜),講外型,變身前,變身後,都真係需要較長的時間才能接受,我講多一次,係接受,而唔係覺得佢靚,不過,我真係覺得Decade個樣唔係衰,ok,配色我係中意的,腰帶是靚的,只是武器太難看,腳的外觀不好,對鞋又唔靚,套劇唔係我杯茶,主角性格難頂,而主角呀士個樣,係靚仔過我好多的 keke
































講番呢隻玩具,可動是好好,配件豐富,外型瘦左,確係比劇中靚的

今次的shf DECADE是同系列的第2Decade,之前的個頭係幾差,不過配件有埋Decaded,今次這個Violent Emotion(激情)版本,就冇咭,但就多一個新雕的正常型態Decade頭,呢個頭就當然靚過上一版多多聲,靚到吸引到我入手 hehe,配色方面就冇上次的DECADE咁鮮色
激情態與正常型態頭部分別只是眼睛不同(激情態眼睛頂部有d)及眉心粒野唔同色(激情態紫色,正常態黃色),其他部位完全一樣

END

沒有留言: