2010年8月19日 星期四

SIC極魂 幪面超人FAIZ and AUTO VAJIN and 電王劍Form,狂野卡利斯 一同參上!


突破性的造型,帶有野性味道,比例細小,容易收藏
SIC極魂 幪面超人Faiz & Auto Vajin
極魂555,1出時貨量少,貴到死,但我還是忍不住入手
關節鬆,上色差,配件唔豐富,也簡化了裝備,外型同大版的sic又差唔多,咁點解還給引到我,就是因為他的拍檔 極魂Auto Vajin~





極魂Auto Vajin,同sic版本完全不同,走美型,輕巧路線,因為咁而極受歡型,初出時唔知係唔係又貨小,炒到好貴,但今次我忍到手,好好彩,數月後再販,合理價入手





上色靚,可動ok,變型簡單,需要拆件及換件,但還是好驚喜




我的所有SIC極魂


end


手頭上還有兩款sic極魂未介紹,就係555and佢部愛車,不過今日先分享兩隻冇咁多野玩的Wild Chalice及Den-O Sword Form
玩左幾隻極魂,開始悶悶地,影呢攝相都唔係好有心機,我都唔知點解,初玩響鬼時是幾興奮的…..是但啦,買左就影下佢啦


Den-O Sword Form
佢比大版sic好的地方是腰側放武器個兩塊野有多套係冇插野版本,冇左插武器個4粒的,好美觀






Wild Chalice
包裝盒上那card牌紙好靚,所以用來作背景拍了多張,也是最有心機影的幾張 (但被我選上來分享的只有以下數張)













完...

沒有留言: