2010年9月17日 星期五

海洋堂Revoltech! 北斗無雙 拳四郎!

亂世英雄 華麗武衣
Revoltech北斗無雙
北斗神拳 最強繼承者 拳四郎
一推出我就盡快買,一買o左我就盡快影,我真係好中意呢隻玩具
(我點只睡前拿出來扭一扭佢,這幾天上班前,都扭多幾野才出門^^)
玩評:
實物上手後比想中好很多,上色整體幾好,選購時要留意眼睛,因這位置上得較差,我買時只得4盒可選,我這盒眼沒大問題,但面部有兩點暗瘡…,瞳孔又是藍色,我不喜歡,用灰黑色畫線筆點o左幾野順眼晒,面相唔似無雙版,又唔似原作版,但造得靚過之前幾款,我收貨的,可動度同以往的差不多,新的股關節令踢腿動更自然,但可動範圍不是太大(這新股節由修羅國ver已開似用),下身關節結實度一搬,有點鬆,上身就沒問題,配件方面幾豐富,特效parts雖不太美,但配上Kenshiro的動作,整體非常精彩,比以往的都好玩,沒有點穴用手部配件算是美中不足






























不錯的一隻出品,真係正 ^^
這個北斗無双系列還會推出尼爾,白髮尼爾及雷奧,兩款尼爾官圖已出,感覺同樣正斗,我就應該只入白髮版,而雷奧未有官圖看,只得玩具展的圖,已經非常吸引,因為有頭盔,斗蓬有表情換,可以不買嗎?

以下是本BLOG的相關網誌

沒有留言: