2010年9月14日 星期二

海洋堂Revoltech~GETTER TEAM: Getter Go

我的Revoltech GETTER TEAM新成員
Getter Go (漫畫版)
漫畫我就未睇過,動畫就是收看以前tvb所播的,內容就完全忘記,我想應該唔係太好看掛,最有印象反而是黎瑞恩所唱的主題典-正義 ^^

簡單介紹---這盒Getter Go有兩個型態,能換件為前期型及後期型,有乜分別?
下面這個是前期型,有眼無珠,面相較似tv版

下面這個是後期型,有眼有珠,有口,有腕砲
我係中意後期型多d,因為個樣靚d






















武器陣容:
1,可入彈,也有extra子彈,可裝於右前臂,不過勁鬆,隻手放斜了的話都會跌晒出o
左前臂可換上大軍刀,有型有款
大劍1大把,外型靚絕,霸氣十足,購入這隻getter go有一半理由來自這把大劍

QC方面,上色麻麻地,關節部份鬆,配件組裝位大部份都鬆,一路玩一路影相就一路跌件,過程都幾冇癮
後期型頭部眼精畫得太細,正面難以看到,"低抄"才能看見...

今次地台枝架附送多一個parts,能更方便擺出飛行pose
但我沒有好好地利用
PS~
Getter team未介紹的欠ova世界最後日的其中3部getter,不日上載...
Revoltech no.099會推出來自漫畫版的GETTER ARK,呢這GETTER我完全唔識,但外型也不錯,學warxv兄金句:已進入射程範圍 ^^
Revoltech no.100會是我最想要的勇者王嗎? 邊款都好,比個開心的驚喜我地班Revoltech fan屎吧!
~end

以下是本blog相關網誌
 
 
 

 

沒有留言: