2010年11月12日 星期五

海洋堂Revoltech! 北斗無雙 尼爾 and 拳皇 雷奧!

Revoltech北斗無雙
南斗水鳥拳 [義星尼爾






























今次呢隻尼爾分黑髮及白髮版,之前那款尼爾我係買黑髮版,所以無雙版想買白髮版,但無雙白髮版價貴幾多,最後我都係買黑髮版算數,不過講真,我係覺得黑髮版靚d的,之後我可能會把這個油成白髮,到時會再分享,但要睇下我幾時才有信心油好佢極幼的4條前陰及眉毛
QC算係幾好的,系列中大部份角色的膝關節都唔夠力,我呢隻就完全冇問題,只是左膝甲有點污穢及腰中有脫色,選購時我是見到的,但我較著重面要沒問題,所以最後買了我手中這隻^^
無雙版的尼爾外觀冇拳四郎咁華麗,但衣服還是有型的,只是肩甲冇原作版般好看
可動方面同以往的差不多,但今次我要講講,這系列的上臂與肩之間沒有關節位,可動係幾局限的,不過買埋就快推出的無雙雷奧就應該完結,除非佢再出其他更吸引的角色,或關節設計,面相能大大突破,否則真係幾難引到我買
不過今次面相係[好得]
有表情頭部可換,真開心,我覺得人樣玩具新[基準],表情頭部係不可缺少
手部配件都係果d,但兩set[爪型手]同上次1樣都係分別不大…我忍為這是較為[剛]的[爪型手],但我想要對[柔]的,尼爾所用的是[水鳥拳]啊…
另一款配件是用來插上早前推出的嘍囉身上,重現南斗聖拳劃破對手頭部效果,都幾有趣ga
同上次拳四郎一樣有大型出招效果配件
呢對有[出水]效果的就幾吸引,幾有型,可惜手掌部份太白,可能遊戲中出招時是這樣子…我覺得有點[肉]色會好看些
好巧合,同上次介紹revo無雙拳四郎1樣係30張相^^
就快有無雙雷奧玩,好心急呀

以下是本BLOG的相關網誌


REVOLTECH 北斗無雙
拳王 雷奧

這無雙版的雷奧比原作版多了大腿甲及改為長袖衫,華麗度只是提升了一點點
今次終於配上了斗蓬,體型也比同系列的雷奧靚,氣勢方面實在是大大提升了
但整體可動度應該是系列中較差的
新造型的頭盔.....我還是喜歡舊的
新增的表情頭部,雖然表情不是太好,但總好過冇
面相都係太靚仔,唔夠惡唔夠胸
掌勢的配件分別是:雙拳,雙掌,雙手刀,...沒有點穴手
沒有出招特效parts,唯有用拳四郎果d
今次冇乜心機影同介紹,…..可能呢款…..我對他的期望過高了
以下是本BLOG的相關網誌

沒有留言: