2010年12月26日 星期日

SIC 56 幪面超人古迦 (DECADE EDITION) and 東映限定SIC幪面超人555 - FAIZ AXEL FORM


1112月推出了不少相當精彩的玩具,當中我也買了不少^^,其中好多我未有時間玩及慢慢拍照,例如兩款shf kiva,robot魂元祖高達,新安洲,神話舊天龍等等,不過近日最新入手的SIC56,1入手當晚回家就拆盒玩,與他溝通過,也來個小改造後,2晚已開始為他拍照,估不到這傢伙能吸引我到這程度
SIC Vol. 56
MASKED RIDER KUUGA Decade Edition
正式介紹玩具前先講講今次的包裝:
o左咁多隻sic,大部份個盒我都會掉左佢,不過今次的sic56實在不想掉,因為個包裝由外邊的紙盒到內裏的吸膠盒都非常實淨,個盒QC都咁好(wa ka ka) XD,而最煩人的鐵線都用少好多,真係估唔到今次個包裝都比都驚喜我(好誇~)
正式介紹玩具SIC VOL 56:
今次這盒古迦可換裝成4個型態,分別是全能型態[Mighty Form],驚異全能型態[Amazing Mighty Form],及於DECADE劇中的Decade Kuuga Form和被Decade變成像鉤拉姆[GOURAM]Kuuga Gouram
可動度及上色都係沒太大驚喜,不過不能dup頭真可惡,唯有自己改,改造好簡單,先拿走面罩,如下圖搬用刀筆批走頭部下面d肉,咁就可以dup頭了
關節鬆緊度非常出色,夠晒實,實到你唔信玩緊SIC!!!
另外,手掌位的新關節我好鍾意,係類似神話及shf那種
造型方面真係各花各眼,只是沒有以往sic那種凶悍的感覺,但我還是喜歡的,當然,早期竹谷那款古迦我都好鍾意

Mighty Form



















Amazing Mighty Form

















Decade Kuuga Form
Kuuga Gouram
這個型態本來是要把古迦屈入去的,但太煩了,我唔鍾意,現在這樣砌翻d手腳比佢就可,也較像古迦劇中的鉤拉姆
(唔知仁兄會否把這個改成與機車合體型態?)
如此出色的玩具,希望下一彈sic57的w都能比到滿意感覺給我,同時也希望龍騎,555,響鬼都可像這古迦一樣再出過就好LU


1隻玩具,唔會因為佢係限定版變得QC好D
呢隻東映英雄網限定的SIC FAIZ AXEL FORM,上色,關節鬆緊度等等,表現都係好一般...身體各處鐵制部份,變晒啞色...

只怪自己喜歡AXEL FORM,加上係SIC的狂野造型,當年知道可訂時就一早訂左佢 ^^


 
  








AXEL吸引我除了因為他的外型及速度外,最正係出RIDER KICK時,快到可以有幾個分身咁,一齊踢爆敵人
呢D就係叫做型到冇朋友LOW ^^


配件裝備都係基本果D,不過冇劍,下圖把劍來自SIC28 FAIZ,武器上的晶片都係來自SIC28 FAIZ

唔知點解呢張相咁細,所以在blog相簿中copy入面條link出來,show張大d的給大家看(過1排可能又會變X)
最後係合照,冇乜特別野想講...

沒有留言: