2011年1月24日 星期一

S.H.Figuarts! FANGIRE王的凱甲: DARK KIVA & KIVA EMPEROR FORM

2010年尾,SHF出了兩隻人氣度高的幪面超人
DARK KIVA & KIVA EMPEROR FORM

兩個角色早前已在SIC系列中推出過,SIC版的造型就非常正斗,但可動度明顯唔夠我玩,所以當時已想,這兩個Rider會出SHF版本就Happy啦,點知Bandai冇幾耐就公佈出SHF版,我好開心,好祈待,而且還連續兩個月內出晒兩位,又唔係限定,實在!


兩隻SHF的玩評:
整體QC唔錯,關節鬆緊度滿意,可動方面,斗蓬有點影響雙手的可動,股關節位向橫踢是ok,但向前的話表現麻麻,最大問題係下盤3角褲位造得唔夠"T”(我唔識形容,但希望大家明),腳掌不是鐵制,關節是圓球形,可動度,及整體穩定度都大減...
面相造得唔夠好,但不是差
背部斗蓬外型ok,夠氣勢,但只能向橫轉實在不夠玩,如多一套向後吹的可供換上就1流啦
上色方面中上啦,EMPEROR FORM就唔夠金,,Kivat Bat對眼不是如劇中的有3隻色,及兩位rider眼精兩側都冇上色…,不過我自己補翻佢都ok
附件及可換的手部好足夠,如果Dark Kiva的蛇劍有得換軟鞭狀就更好,蛇劍劍柄好似大左d,及背面冇上色,不知道原設是否這樣
癈噏過後,來看看我多日來辛苦拍下的超多相片吧!
DARK KIVA

3位變過Dark Kiva的分別是~
王                                               音也                                        太牙


先看看
FANGIRE之王 - KING




紅 音也

登 太牙


故事中的主角KIVA
KIVA EMPEROR FORM
 









Kiva Emperor Form的最強武器
ZANVAT SWORD (魔皇劍)


 

Final Zanvat Slash

由於Dark Kiva把魔皇劍於劇中沒使用過,而劍身可拆出,拍幾張相後我就把它上了油,給Emperor Form扮出必殺時的橙紅光 (正呀,非常爆趣)
油得雖然唔好,但我自己就好鍾意,因為劇中把劍發光時真係超型的(不過還是太過紅)
上油過程出了點意外...分享下
第一次上油時,我係先上透明紅,透明橙,最後上透明黃,乾左我才套上Zanbat,跟住試下滑動下啦,咁就'奶'野啦,因為上左3層油,劍身厚左,一拉隻Zanbat就刮起左d油........那為有再重新上色,咁先用開油水抺走劍身顏色,咁樣一抺就連劍身銀色位都抺走埋,都冇所謂,之後才上透明紅及透明橙,乾左後再試,今次冇事,厚度剛剛好,滑動Zanbat都冇問題,Yeah~ Woo Woo Woo
呢對最強組合[DARK KIVA & KIVA EMPEROR FORM]雖不完美,但還是本人極喜歡的一套,也認為他們是2010年的必入玩物
SHF的KIVA系列都出了好幾款,但KIVA的基本型態還未出呀,希望今年可以出埋佢啦^^

沒有留言: