2011年5月20日 星期五

真紅555!Masked Rider Faiz Blaster Form Ø S.H.Figuarts



嘿嘿,上次隻SHF Faiz身型咁肥美我都接受到,今次呢隻Blaster Form我唔駛考慮啦,一出就買!




 





我記得tv版及電影版Blaster Form都出過Rider Kick,但好似一套有用Faiz Pointer,一套冇,唔考究啦^^ 踢啦!!!
P.S. MC 兄,上次你提意我把絕招前個pose,將隻左腳向外斜d,腳掌向內,而右腳就盡量拉上d,我用呢隻Faiz Blaster Form去試,效果如何? 我覺得真係ok wor^^ 一齊研究下^^




 

玩後之感~
可動度同上次一樣咁出色,關節好夠力,好滿意,上色也沒有問題,只是身體,4支用色較淺,鮮色小小會好d
指頭同樣沒上色…..我自己搞掂,腳底也沒上色,part我唔搞啦
身高同FAIZ一樣高矮過一搬的shf...
而個頭…..真係細過基本型態Faiz個頭….好過份
今次配件同樣豐富,其中的光效大劍非常之靚,我鍾意^^
但有部份係對於Blaster Form來說是完全冇用,所以唔影^^
肩炮要換件水皮到呀!  換件時又容易弄繼枝樁
總結: 68分 ...
-end-

沒有留言: