2011年8月9日 星期二

SIC極魂 幪面超人 AGITO TRINITY FORM and 自組SIC幪面超人 古迦Rising Mighty Form (DECADE EDITION)


SIC極魂
Masked Rider
Agito Trinity Form
先看看有趣的Gimmick
頭部的角,劍柄&戰戟刀頭,都有開合設計,SIC版本是沒有的 !!!



Flame Saber



Storm Halberd



先來個幪面超人大特訓

個人show time


 
 





必殺rider kick是雙腿齊出型
(是我最唔識擺的一種踢法...)




這款不貴,加上不錯的可玩度,整體非常滿意,選購時要留意面相,因我見好多盒雙眼11,分別幾大的,而我就選了4盒左右才選上這隻….其實都有大細眼,但可接受
接下來的極魂又再出555中其他角色,rider,有車,有怪獸,我暫時只對那個可動應該不高,可換成兩種不同型態的-乾巧狼型態有點興趣
你地會全中嗎? ^^

2011-8-25

Masked Rider Kuuga
Rising Mighty Form


入手SIC 56冇幾耐,我就bid多一套Mighty Form的甲,用來改成這 昇華全能型態 不過一直拖到上兩個week才完成
我就油得幾差,求求其其咁,尤其是手背甲d,近睇足可令人噴血身亡!






上油過程係 - 我先上高達Marker金色,之後上一層Mr. Colour透明灰(要開稀D)
多謝仁兄(落難阿仁)好耐之前提供的意見我才能完成 (但我找不到Mr. Colour透明黑)

  • 掂曬!到最後,我都是昇級了。。。
    改得掂啊!希望b字頭出埋其它form啦。。。
    • AJ皇
      • AJ皇
      • 2011年8月29日 下午2:08
      HAHA THX
      連你都話我掂 咁真係掂呀 keke
      其他form,興趣不大,但最強兩個form,就幾想佢出
  • Angus
    • Angus
    • 2011年8月25日 下午10:24
    搞到我都想整隻玩吓
    • AJ皇
      • AJ皇
      • 2011年8月25日 下午10:49
      整啦,好易炸
      係最難找套平甲姐


沒有留言: