2011年10月24日 星期一

全年通行迪士尼 其之一 [[Before哈佬喂]] and 其之二 [[哈佬喂前數天]] and 其之三 [[安仔後庭無巴斯]]




女兒3歲前去迪士尼係唔駛錢,咁又明年她讀k1後,平日會冇咁多時間,所以老婆提議買最平的全年通行票,平日有空就帶佢去
我好讚成
 上個week就用全年通行票去了第一次

hea遊hea影,時間機會多的是
今次咁hea,相機都唔帶,用手機hea影分享下

2011年11月2日

再次hea遊,相影得更少

原來有得同史迪仔會面,但囡囡扭計唔入去,….咁下次先low

我又自己1個玩[事悲mount]

第三次睇米奇頒獎禮,歌好聽,舞好看,場景就以下呢個B&B最靚

米奇頒獎禮完結前會噴下圖呢d紙條,小朋友見到就開心啦,前兩次我地坐中間,噴到正,囡囡自己拿上手玩,我見坐兩傍的家長就要走去汁比自己d,差唔多要搶咁駛唔駛呀,今次到我地坐兩傍,結果係…..我地要(其實係我兩其中一個)走去汁比自己個囡,差唔多要搶咁
偷影pooh pooh偷情 keke


囡囡又扭計成功,扭買pooh汽球,老婆又敗一場 ^^


暫定今個月尾會同老婆去玩半天,當慶祝我們的周年紀念,希望到時新區(反斗奇兵)開左啦
所以應該要到12月才可帶囡囡去玩&帶部相機正正經經影下相

2011-11-24

HK迪士尼最新主題區-反斗奇兵
已開了數天,我地有張全年處處通,緊係要入去玩玩,看看(今次冇帶囡囡去!)


入到去正門就一大個警長胡迪,好醒目



佈置相當有色彩,地上各處有d玩具,積木擺設,最靚的都是下圖的泡泡龍,它被放在死角位

另外我見洗手間外有部鑄幣機,姐係你入10,你會見到入面d機械郁郁下,然後有個唔知乜野物料造的硬幣跌出來果種
(唔記得影)
(下次帶囡囡入去才要一個la)

 

3個新機動遊戲
沖天飛車最激,我以為自己會好驚頂唔住,原來係冇果d海盜船咁激,來回也不是太多次 (我好怕海盜船)唔多人排,後生仔至愛



 呢個跳傘,最多人玩,速度不快,玩得開心,但真係排左好耐
一個傘坐6個人,每邊3,唔好錯過
 




 
 



囡囡夠高玩呀,不過得佢大d


最高點往下看 

轉轉彈弓狗車,好靚,for小朋友的,for女朋友仔的
區內第2多人排
 


 
  

最後緊係同佢地合照,注意,只有這兩位
(巴斯光年係劇中主角之一,整個區完全冇佢份,年人扮的都冇…)


這個新區沒餐廳,只有小食亭及賣雪糕的車
 


午餐去探險世界餐廳吃麵麵 

最後探險世界樹屋看個究竟,上次冇去因為囡囡唔比我地去,佢話驚呀
好得意,佢係驚樹的,尤其是有d樹根dum落黎果d




上到去其中有個位吊左張bb,又有bb仔怪叫哭叫聲,還會震震下,老婆話乜咁鬼恐怖






臨走前在大街同呢隻冇乜人排的bear影相

對新主題區反斗奇兵的一些感想:
個區好細,細到感覺係 !,3個遊戲ge距離可算是行幾步就到
外觀擺設都幾靚
劇中角色無論人扮的或假野擺向度比你影的都好少
3個遊戲ge可玩性質都唔錯
最大獲係
完全冇巴斯!!!

沒有留言: