2011年11月11日 星期五

食得夠串 雞湯一丁 and 西貢Pepperonis Pizza & Cafe and 美式Pizza 灣仔的Paisano's and 美式Cafe@元朗: Homey and 相隔3年,終可再次BBQ@家





早幾日老媽子褒清雞湯
 褒多左
咁宵夜時段我就大膽一試

滾個清雞湯來錄個丁麵試下,d味粉麻油緊係唔落啦

出來效果好好味呀
d湯又可以飲晒佢,非常暢快


2011-11-16
幾個月前睇TVB飲食節目介紹呢間野, Pizza!勁吸引我
咁上個月尾終於約齊家人,殺入去西貢試一試

 

環境算舒適,每提供臘筆比你在檯面張紙任畫,我個女玩得幾開心,我也畫得過癮
 

焗薯,好好味
 

必食新奧爾良Pizza,好味到震, Pizza上加忌廉,好夾!一絕!好驚喜
 

這個Pizza叫什麼名我也不記得了,只記得配料主要是烤雞肉,ok好味的,但就係沒特別
 

炸魚+薯條, ok好味的,又大大份
 

飲品沒什麼特別,就是貴了點(約50蚊杯)


這紹網誌不是食評,也不是算介紹,純粹分享

那來個總結
…..
價錢貴過 P沙乞 小小
但質數好過佢多多聲
上個week我妹妹再去食,她除了吃Pizza還點了一客意粉
佢話d意粉 !唔得!
個意粉係 3文魚濃汁意粉,佢話好咸woo,我話你點ge係濃汁woo
^^

2011-12-14
沒複雜的配料及款色,價錢唔算貴
間單的裝修,坐位不多
有數間分店的美式薄餅店
Paisano's


2次嚟食,同老婆一人一件,好食到唔想停

其實係最想可以多d朋友一齊去食
因為我真係好想試下佢個24吋特大Pizza
唔知6個人食唔食得晒? ^^

2012-1-5

 
坐位不多,裝修簡潔,誠懇服務
晚餐較人多,預早訂位


入正題
沙津沒特別,個忌廉湯幾好味,cream

 

烤豬肋骨(半份),勁香勁好味,好驚喜


白酒忌廉汁煙肉蘑菇意粉,老婆話沒特別,我就覺得,是好味的,只是這類食品沒特別

 

Fish and Chips,,件炸魚真係好鬼正,必食
 

芒菓&士多啤梨Smoothie,勁好味,又大杯,甜度適中,菓味濃


埋單about 350,幾飽的

2012-1-9

自老婆懷孕到囡囡現在兩歲半,差不多有3年以上冇在家中BBQ
剛過去的12,平安夜當晚終於都B左一次,好開心呀
 
 

還有紅色憤怒鳥蛋糕

太多野食了,食唔晒
元旦前一天燒多次 ^^

太令人興奮了
現在我們考慮年三十晚做節改為BBQ形式進行

沒有留言: