2012年1月28日 星期六

幪面超人 空我.究極型態 and Switch On! 幪面超人Fourze Basestates # S.H.Figuarts



SHF


Masked Rider Kuuga Ultimate Form


~舊物新影 古迦究極型態~
一搬的可動度,ok的上色,紋理細緻度亦ok,更可換成黑目型態
外型先決為主,這傢伙都是不錯的
但有一個我幾介意的缺點,就係身型太高,他比其他SHFRider都要高搞乜呀bandai…
Final form大合照
我手頭上的眾拉打final form原來唔係咁多

究極古迦擁有超自然引火能力,decade劇中又試過出火炎拳,相當有型,好彩我又有套SHF W火炎套裝,內含火炎拳特效,我更係比究極古迦用下啦,再加上匠魂兩條火勢,另這揖相生色不少















黑目古迦究極型態
黑目係比較有型




點解我入手咁耐都唔影佢?

因為我想bbq時幫佢影d相係同火炎合照,點知我一等就等到上個月才有機會bbq,但係影完效果唔滿意,咁到上個星期又有得bbq,最後拍了幾十張都終於有2張我鍾意,所以搞到今日才能分享
 

唔記得影佢直豎拇指,所以後補一張

2012-2-1


幪面超人40週年作品~Masked Rider FOURZE
青春校園片,火箭頭拉打,可愛+有趣,我都接受到的,但呢位新拉打的配色我是覺得好靚
腰帶配色都冇問題,但實在太大舊,好似腰包,太前衛.....

呢款
shf玩具,可動幾高,關節夠力又好扭,整體上色都...免強可以啦,但身型比例真係麻麻,個頭真係太大…身太細,腰帶螢幕冇圖案我也不是太介意
配件方面呢: 3對手首,大型裝備有右手的火箭,左腳的鑽頭,3Drill Switch(開啟狀),基本的都齊備
同期也推出了Stand and Effect Set(地台支架+爛地,火箭特效) Module Set 01(其他Switch裝備),我就只買理Stand and Effect Set就夠
Stand and Effect Set 個噴火效果外型一搬,但顏色夠美,可惜極重,而爛地配件及地台都幾美,好得我心,正常的地台支架夠力夠實,呢set野真係唔買唔得

呢套玩具盒面及地台都係寫Kamen Rider,而唔係Masked Rider,我就覺得冇所謂,不過唔明佢地點解唔統一叫法)




SHF
Masked Rider FOURZE (FOURZE BASESTATES)








Fourze我唔係睇左好多集,不過頭幾集都有主角高空跳下著地後的腳痛樣,幾得意,我鍾意






亞馬遜: 唔好打啦,我都係正義的幪面超人,做朋友啦
 


 
Fourze(如月弦太朗): 除了想同全校做朋友,更要同全部拉打做朋友呀
(純粹是我個人幻想)
   














大叫一聲 Rocket Punch! (雖然主人公冇咁叫)
Fourze猛轟 IXA蜘蛛男ver.

必殺技來了!







RIDER ROCKET DRILL KICK !










 

右手及左腳的大型裝備又係好似電王CF咁要用力"蚊手蚊腳"去換裝,真係好怕玩爛
我就把插入的樁修幼一些,現在易插易除,玩得放心
有時間要改埋電王CF隻左手先得 ^^

手頭上所有shf終於影晒,等2月入手理sky rider再見(如能成功已正常價入手)

連續影了幾隻shf拉打,d動作擺到好悶又好似不停重複咁,冇乜新意咁
咁要停一停,下編影下其他玩具


END

沒有留言: