2012年1月15日 星期日

幪面超人KNIGHT & DARKWING and 嘿嘿嘿,幪面超人 王蛇 # S.H.Figuarts

(假面)騎士中的騎士
SHF

Masked Rider Knight
這揖相我用了多晚去影,希望大家慢慢品嚐
 
Grasshopper:「2 5 9 0 8 7 2 3



台燈閃閃的璀燦 色彩繽紛變幻

POSE!

黃金粉紫色寶幔 高貴散播空間  POSE!

如火一般的草蜢 火一般的燦爛  POSE!


誰要你這晚感覺到野蠻  POSE!

而四季遠去看似秒秒像風  POSE!

而空中始終空空空空似空  POSE!

但我與你相擁 香檳酒彼此碰
POSE!

帶動著熱鬧熱情和熱舞  POSE!

這個開場希望大家覺得有趣
請比趣 ^^
HAHA,胡鬧過後,正正經經簡單介紹下
可動,外型,配件,品質,誠意都真係拍住之前的SHF龍騎
不過,腰關節又有點鬆,我自已拔出來加寶貼又搞掂左,上色冇龍騎咁好,有些地方有點花,QC整體都算係唔錯
加加埋埋都係少少問題姐,但還是SHF中的極品
另外,眼罩下能看見那藍色水晶眼,真係神秘又美麗
腰帶左邊又可換成有劍套或冇劍套狀,就算有劍套都不影響可動,因為劍套條帶用軟膠制加上又有關節

今次也有附送地台枝架,我冇拆出來用,因為display櫃中已有那類地台枝架





 


召喚機~翼召劍
上色細緻,連機關也非常細緻,絕不馬虎
可擺出劇中的入咭情況~先抽起尾部,雙翼打開及入咭

好咧,看看主菜~卡片,武器,契約獸,超必!

Trick Vent: 召喚分身

分身...........你叫我點影...


Advent: 召喚契約獸~ (黑翼)
DarkWing全新制造,口可開,頸可轉,翼可拍,腳可屈,連腳指都有關節,已幾何級數超越R&M及裝著版

Nasty Vent: DARKWING的音波攻擊

 

Sword Vent: 召喚騎士長槍~翼槍
個柄有長短各一可換,有誠意
 

Guard Vent: 召喚盾牌~翼壁

翼壁可換成斗篷狀,有型到爆,更可使Knight於天空中飛行,有型到爆x2




斗篷
比較重身,而可動斗篷的關節位又唔夠力,要搞好佢我今次用左aa膠





Final Vent: 必殺技~飛翔斬
那個硬膠制的旋轉錐子大型特效件,組合時要小心d,好似幾易弄斷接口位枝樁


玩得我好滿足的一款shf,實在不能錯過

end

(題外)後話:
bandai可以好人道,也可以好有heat,不過大家都知,如此平靚正的玩具已告一段落,之後的王蛇,鐵兵都冇契約獸跟
過幾個月,千值練會推出看似非常不錯,天元突破的紅蓮螺巖,唔知佢推出後,會否令bandai發揮小宇宙,出隻更正的超合金魂紅蓮螺巖,...大家一齊同我發夢吧

最後,還是要多謝Figma




以下是本blog相關網誌











2012-1-26

SHF
Masked Rider OHJA

Grasshopper:「2 5 9 0 8 7 2 3


台燈閃閃的璀燦 色彩繽紛變幻

POSE!

黃金粉紫色寶幔 高貴散播空間POSE!如火一般的草蜢 火一般的燦爛POSE!

誰要你這晚感覺到野蠻POSE!而四季遠去看似秒秒像風POSE!而空中始終空空空空似空POSE!但我與你相擁 香檳酒彼此碰
POSE!帶動著熱鬧熱情和熱舞POSE!

HAHA,又胡鬧過後,正正經經簡單介紹下

龍騎一劇中,最有魅力的一個角色 淺倉威~幪面超人王蛇
簡單講講
玩具的表現整體合格以上,好滿意,唯獨是面部有兩條 水口/分模 線要扣少少分上色不錯,用色方面,紫色用金屬色,幾特別的

今次這款shf冇附送契約獸及地台,好彩我有R&M版本,有隻契約獸一齊玩,正呀
嘿嘿嘿


王蛇除了有多款手首,也附有6張咭牌
Advent:召喚契約獸~毒牙蛇Venosnaker
 

Sword Vent :召喚武器

Steal Vent :奪取對方其中1張咭 (在劇中並無使用...)
Final Vent:必殺技 Veno Crash
 

Contract 契約咭 (佢有兩張)

Final Vent:必殺技~水流域

Final Vent:必殺技~ 毀滅日(
Doomsday)

END
嘿嘿嘿

END

沒有留言: