2012年1月6日 星期五

SDX又一靚機 Mask Commander Gundam

SDX
Mask Commander Gundam
這個系列入面的人物
故事等等我都唔識,不過見佢外型,可玩度,qc相當不錯,又平,買來玩下都不錯啦 (我還有SDX超越之龍,[size=+0]今年內會幫佢拍拍照[size=+0])
這個Mask Commander Gundam,擁有泰坦斯MK-II的外型與配色,與漢布拉比合體後又有點像Super Gundam,外型實在相當討好
再加個惡型惡相面罩,又型又惡,購入時還有開倉價,[size=+0]實在是非常開心的一入
而佢又係一個壞人,呢點又係幾吸引我
帶番個MASK後再合體



肩甲上有把槍仔GA !



除了有mask,更有渣古眼可換,而渣古眼是可動的
武器是雙槍,這對槍又可變成斧頭,令我想起GN-006 Cherudim Gundam





 好拍檔漢布拉比(sd故事中唔知個名係唔係咁叫)


聽說他最後變做好人,咁我估佢應該係唔帶個mask,所以又影多幾張^^也有幾款眼可換
end

沒有留言: