2012年2月24日 星期五

黑色高達 (EMIA Gundam MK-II Titans Version) and 機動戰士EMIA 聯邦vs自護



由於要清理家中的display櫃及把一些唔玩或過時的玩具收好,入箱前把未影的玩物拍拍照分享
今日主角是他
(為他拍照前一晚才找齊所有裝備配件出來,到拍攝當晚居然唔見咁把劍柄.......)

EMIA 機動戰士
RX-178 高達 Mk-II 泰坦斯ver.






















機動戰士Z Gundam中的泰坦斯,確是一個可惡的組織
但他們開發的MS中,有數款係好有型,而我我最like,覺得最靚的,就是外型及配色都好得的RX-178 高達 Mk-II (唔計A.O.Z.)

這款EMIA高達mk-2上色實在極正,以百多元的玩物來講,塗裝,陰影處理得相當一流,換轉是robot魂有這樣級數上色的話,分分鍾可能係已魂店限定型式推出
外型已不錯,可動度夠玩,只是手首外型較差及前裙甲沒關節較失色

EMIA中相當出色的一款,未入手的如見到不防入手吧

2012-3-7

由於要清理家中的display櫃及把一些唔玩或過時的玩具收好,入箱前把未影的玩物拍拍照分享
今日主角是他們

打翻場先














這場戰鬥我唔知點收科好,所以打到這裏為止……….

以下相片又係照舊的續隻影,可能悶d,志在分享…..

Gundam RX-78-2
高達,舊化效果係....放在display櫃中冇理佢幾年就自然變成咁,ha ha,不過本身係有陰影的

上色,可動度,比例都好好,只是面相麻麻



腳掌關節設計幾有趣,好似拖鞋咁 ^^ 可動度是幾大的




















Zaku MS-06 紅慧星
4隻之中,呢隻我不是太喜歡,不過佢有多把幾型的機槍 (最上面灰白色背景,第2張圖那把槍)
我鍾意綠渣多d
而以下3部自護ms.腳掌有分離式關節設計同樣有趣,幾突破也算好用


 


下圖呢個槍唔係emia的,唔記得係邊間廠出lu
 
Gouf MS-07B 老虎
他是emia的第一彈出作(眼球沒有可轉設計),當年冇聲冇色中推出(可能只是我有留意),第一日推出我剛巧在太源街見到,價錢好平,不過冇想過買,之後上網見人介紹,真係嘩嘩聲,好型好正,但到我想買時週圍冇貨...抄價我不會入,咁放棄low,之後05年中在中野見到一盒,都係貴當時hk個價20左右,買吧,之後又在秋葉原某大型百貨玩具部見到最後一盒,咁我又買埋佢(同中野個價差不多),入到幾開心呀,本想玩小隊,但回到港又唔知點解唔想咁玩,最後賣走一隻,自已要一隻就夠
 



 


渣古武器都可掛上身呀

 Zaku MS-06 量產渣古
4隻中最愛這隻,頭部可換成指揮官型號,又有腳部導彈砲,再加埋渣古F2那種機槍,實在勁有型
 



 




 

最後來幾張手機照


今次介所拍的幾款EMIA,上色,可動等等都幾滿意,只是裙甲沒可動關節呢方面唔滿意啫...
每款基本的配件裝備都夠齊,再加上笨大的盒蛋武器,夠玩有突啦
d盒蛋武器的用料及上色級數都高出emia版本1倍,款色又夠多
只可借是emia 0079機體出得少,陸戰高達,雷射大砲,大魔,強人等都冇出...我為有在其他系例中補完...

沒有留言: