2012年3月31日 星期六

機甲戰記-威龍D1(魂SPEC大張正已版) and 機甲戰記-基格諾斯蒼鷹 FALGUEN (魂SPEC)

 
SPEC XS-05 機甲戰記威龍
DRAGONAR1 [form Opening Silhouette]
XD-01 威龍1 (D-1)


因為玩具外型吸引,所以愛上,愛到令我於09年更買下正版機甲戰記威龍VCD (買正版卡通vcd,我真熱血)

未看玩具前先分享vcd盒內的美圖
d圖好有趣ga


vcd套裝,盒面及碟面



大張正已風格,合金骨架,合格的可動度,上色也可以接受,配件又豐富,必入佳品

入正題睇玩具,先看初期造型


裝備有: 盾
Hybrid Shield

75MM LPS9型 Hand Rail Gun
雷射劍
Laser Sword
軍刀
Assault Knife
炸彈 (從肩甲取下來)
還有一款炸彈係碟型的
















跟住就看看有飛行器造型
飛行器是在威龍落地球後才有的,之後一直用到上回太空至結局


 










碟型炸彈
Thorwing Bomb




(這機體放在櫃中數年,白色裝甲已有點變黃......上圖所拍的唔多覺,但實物是有點黃的,金屬骨架也有點氧化...)

最後看看我入手初期(2009年2-3月)所拍下的照片






















今次相太多了,那些對戰,合作的照片等我分享d2 及 蒼鷹時才來吧

end



基格諾斯蒼鷹 的
FALGUEN (XFMA-09 科洛京)


 
上次隻威龍1號係要砌d甲上個骨架度,呢隻[科洛京]就唔駛,一開盒就玩得
 
玩具也是已入手多年,  先看看09年2-3月我拍下的部份相片


型態都係有兩款可換,前期型及後期有翼型態
左前臂分別可換成有光劍狀或後備彈夾狀
可動夠玩,關節就冇威龍咁實,但也是合格級數
需有地台支架,但不能換裝成彈射狀態
上色方面就面部較一搬,其他地方ok
最有趣的是,作為一部敵方機體,不是用魂店型式發售真係可喜可賀(但這傢伙我入手時都唔平…)
入主題,2012新拍的
 



武器有
75mm Hand Rail Gun (SSX9)
Molti Discharger (背部的3連裝導彈)
AAM Dual Missile (機翼的對空飛彈)
Laser Sword















這個背部有飛翼的後期型,看上去就當然有型啦,可借是雙翼非常鬆,我用到aa膠+寶貼大法都搞佢唔掂,拍照時還是時常掉下來,實在冇引,所以冇心機影,拍了數張就算數








END

沒有留言: