2012年3月27日 星期二

武將出陣! 毛利元就 & 伊達政宗 [Revoltech戰國BASARA]



海洋堂Revoltech 88
戰國BASARA
MOURI MOTONARI

毛利軍 孤高の策謀家
詭計智將 毛利元就
屬性:光
武器:輪刀 (名:覇幻)

請無視所有地台及支架
















這位毛利元就,外型及武器相當有特色,我覺得是好看的
但造型所限,可動真係麻麻,要擺得好看,真係好花時間
今次相我影得較少
,但拍攝時間用多了很多


以下是本blog相關網誌

REVOLTECH真田幸村

REVOLTECH毛利元就

REVOLTECH伊達政宗


2012-3-27
海洋堂Revoltech 79
戰國BASARA
DATE MASAMUNE


伊達軍 奧州筆頭
一刀龍爪 伊達政宗
屬性:雷
武器:刀(愛刀 名:景秀)一刀流、2刀流、六爪流
















愛刀:景秀


上色精美,可動都ok,關節表現方面,我呢隻膝位有點軟
面相麻麻,好求其咁,造型對比其他角色算是冇咁誇,但他的武器組合就超誇
那個[六爪流]我覺得太誇到非常,不過就係咁樣才吸引到我入手
呢隻,都是難擺的

3款中我還是最like真田,好扭好擺高可動
見到平平地的話 唔好考慮,入吧

沒有留言: