2012年4月10日 星期二

復活節期間冇食特別野 and 尖咀青葉 and 7個人去食 板長放題

這復活節期間冇食特別野,第一天假想去紅磡時新食炸肶及漢堡,去都冇開,咁就求求其行前少少去左呢間野度食,咁可能時新冇開,佢特別多人,囡囡又夠鍾食lunch,老婆話天氣唔熱,坐出面唔怕la,haha 幾好feel bor




就只是點了以下咁多,唔係我地細食,係因為我地剛食了早餐約2小時左右,所以係咁[]
個漢堡ok,肉味夠,只是咸左些少
我果份炸肶薯條…, 薯條係ok,但隻肶完全唔熱……..幾好味我都會話差!



假期第2日就同朋友去荃灣英皇十幾樓間常滿,下午茶點心任食,咁間野去過好多次,但搬左去呢度都係第一次,地方就坐得舒服好多,食物水準一樣
冇乜特別,相也冇影,吹水為主


假期第3日同囡囡去公公婆婆家,上去前在wanchai壇島食tea
好耐冇去,真係好多年冇去
d野係好食,30,轉埋飲紅豆奶荼,差唔40元一個tea,份量細細的,通漲價呀




假期第
4 一早同囡囡去天水圍嘉湖新北江睇醫生(又傷風),睇前在新北江吃早餐,求其在一樓多間小小食店中,選了一間人唔太少的試一試,ok bor,22元一個早餐,一杯熱飲,有碗粉,有件多士,有炒蛋,又有煙肉,幾平,味道ok! 真驚喜


2012-6-6
一直都知道兆萬中心有間青葉,有放題,一真冇試
早兩個week突然想試下,咁就因為要方便食完早點回家倍囡囡,所以去尖咀青葉試下

入到去,好黑好暗...,實在太暗...
款式太多,勁多,落單果堆紙我一睇到就頭都痛,真係好似多過大吉
under 兩舊水的放題,水準來講係好過上次食過的板長
最出色的是蝦,及炸紫薯餅,其他食品同其他同級放題差不多
算是冇流單

ok啦




2012-5-23
地點-荃新天地2期 板長



埋單一百七十幾一位
負責訂位的朋友話得1.5小時,不過我地起碼食左2.5小時
位唔算迫,服務麻麻
款式ok ,飲品有綠荼任飲及11罐汽水
食品方面,d刺身,壽司幾好,炸物燒物等一般,甜品奶凍幾好
枝豆,雞翼,冇味........多春魚....濕.....,勁唔得
我地7個人幾大食下,食到中後段,漏單情況中等強度,追單後唔到情況強
另外,我地點了數次刺身,係冇一次比夠數

結論
暫沒有想過會再去


沒有留言: