2012年5月11日 星期五

木場勇治終於登場!SIC極魂 HORSE ORPHNOCH and SIC幪面超人- 電 流 使 者 !


SIC極魂
HORSE ORPHNOCH (木場勇治)

好久沒買過SIC極魂,得知推出SIC版都冇出過的木場勇治HORSE ORPHNOCH,呢個人氣有型角色點可錯過,不過我就近日有緣見到才入手。
SIC極魂化後的 HORSE ORPHNOCH……不如話佢tv造型本身都好鬼SIC,咁樣講我會開心d。
可動度滿意,關節強度幾好,體型大過同系列的Faiz一些,上色就…我那隻個上身好似冇滲過線,選購時沒留意,不知是否所有同好手中的都是這樣。
配件方面要有的都齊,只是我覺得那平手個姿勢太斯文,失了份SIC的氣勢
始終是一件吸引力高的玩具,屬於SIC極魂中必入之物!























己知道疾走型態係魂店方式發售…,唔買lu
家下出了HORSE ORPHNOCH sic極魂版,咁激情型態不如在SIC系出啦

4月份買了新game,成日掛住打,另外前後病了兩次,體力唔夠又冇心機,所以成個月影了好少相,今個5月希望勤力d,影多些分享下


2012-6-13
今日把SRC萬能俠2號的雷電特效,3隻還在display櫃中的SIC幪面超人來個crossover




MASKED RIDER SUPER 1 



MASKED RIDER STRONGER 強者





MASKED RIDERZX


end

沒有留言: