2012年6月27日 星期三

隕石來了! 幪面超人METEOR # S.H.Figuarts



剛過去的星期日及一入了幾款FourzeSHF,今日看看~

(本是昨天分享圖片,但星期一晚身體不適,冇影相,對我來說,現也算極速分享了)


週身粒粒 功夫了得
MASKED RIDER METEOR







































特殊技有3,分別是土星之環,木星之鎚,火星破碎器
使出前先要在右臂Meteor Galaxy推下按鈕後用左手食指認証,才能使出
煩到爆
入手前我已制作好木星(乒乓球+水彩上色),雖唔靚,但我滿意





我還想做個火星,但未找到合球體,土星就唔搞LU

以換件方式表現Meteor Switch插於不同位置來展示必殺技

插在Meteor Galaxy時可使出 [Starlight Shower星光之雨] (姐係流星拳,當然冇星矢咁多發及咁快)
 




插在Meteor Driver時可使出 [Meteor Strike隕石突襲] (姐係Rider Kick)




不過我覺得佢最勁係變身後能化成粒隕石咁飛來飛去個招,又快又可打擊敵人

可變型工具Foodroid: Fulashake(奶借型)Burgermeal(漢堡型),shf版當然不能變型 (個漢堡是來自SHF Fourze電力型態
附送的)

玩評可動度ok,如右肩甲有可動設計就更好,關節鬆緊度滿意,上色就麻麻,我呢隻果d白色粒粒位上色後處理得唔好,唔乾淨,搞到d粒粒週圍好似有[星雲],問題只出現於雙腿位置,好彩影出來唔多覺,不過實物幾明顯,配件方面真係最少要比1個星體特效啦,1個都冇…,手首方面基本充足,只欠使出[寸勁]前那個掌勢,還有一個問題,腰及腿的分模位置留下了一大條長長的水口,如果唔係黑色的話都幾嚇人
METEOR的觀感:

初看圖片時覺得佢唔靚,點知看劇時佢又幾令我喜歡,因佢是用截拳道,動作又好似李小龍,加上叫聲,
幾正,,雖然現在還是覺得外型麻麻,但動作答求合晒口味,類似情況就好似電王咁,個樣麻麻,但打架時的爛仔交動作幾有趣,又有新意又吸引。2012新拉打圖已出,外型同樣麻麻,希望到劇出時,呢類化學作用繼續能發揮就好了

沒有留言: