2012年7月16日 星期一

長沙灣青山道的茶餐廳 新華 and 大 桃哈多 and 尖咀 夢見屋 and 天耀邨公屋商場的 十勝 and 機場萬豪酒店天際咖啡室 SkyCity Bistro




2012-7-16 長沙灣青山道的茶餐廳 新華



要帶囡囡去長沙灣學琴(試堂),去之前當然上網睇下附近有乜好野食
search就找到這間,位置又離上堂地方幾近,又係我地最like的茶餐廳
真係未去到已幾開心 haha

環境方面,分兩層,坐位不算多,也不算迫,地方乾淨,一入去就感覺良好
食品方面就點了佢出名果d,如下圖

奶茶,是好飲的,同我地洪水橋奶茶王果d冇分別,都係咁好味
㗎啡,老婆話ok
爹牛麵,我覺得好好味,未撈暈時咸左d,撈暈後剛剛好,必試呀
雪菜肉絲麵,正正常常
奄列,餐包,ok,不是飛弗,唔難食就可以了
酥皮蛋撻,皮香,蛋黃味香又甜度適中,係幾得,可惜時間不配合,不是新鮮出爐,希望下次去食可以食到新鮮出爐就開心死

下次去試理 雞尾包及雞批先 ^^

2012-7-28 大 桃哈多
老婆買的,都幾有趣
但我想要試更巨的桃哈多


2012-8-7 尖咀 夢見屋
早兩個星期去尖咀國際廣場,主要目的係上去canon試機試鏡,所以順道在那裏食lunch


夢見屋…….


位好坐,燈光小小暗,都舒適的
d野好食但唔凸出

點了 忌廉煙肉飯套餐
3文魚冷麵套餐
朱古力芭菲

埋單兩舊幾

2012-8-8 天耀邨公屋商場的 十勝
早幾日去迪迪尼玩完後,回天水圍途中向老婆提意去天耀商場間 十勝 試下 食dinner
點了

茄子窩蛋肉碎烏東
老實講,真係幾好味 只是"留"左少少  


滑蛋豬扒飯
味道合格,豬扒都好味,但d飯...........太濕.......................


一些壽司..........
........大約是.佰佳級數.........



but 女兒愛吃熟蝦 ^^


最緊要係食得開心 女兒肯食又唔扭計 ^^

2012-8-10 機場萬豪酒店天際咖啡室 SkyCity Bistro



上星期6,朋友飯聚,4個家長,110,用團購價試了
機場萬豪酒店天際咖啡室自助晚餐

每位約$370

環境,服務 真的不錯
食品都好好 真係冇開飯網寫得咁差,又或者星期6d
款色未算多, d生野全部ok, 要幾多有幾多, 添得又快
d牡丹蝦又大又好味, 我覺得係d點心麻麻地, 但我個friend話珍珠雞唔錯
甜品款色少, 但質數唔錯
時間由1800食到2230 !

總結係非常滿意

食物就只影了一張咁多…(因為掛住吹水)




沒有留言: